Boer zoekt vrouw bij De Schakel

Onze toneelgroep

Onze toneelgroep

Vrijdag 26 april was het eindelijk zover, de uitvoering van ons toneelstuk “Boer zoekt vrouw” In een stijf uitverkochte zaal speelden onze acteurs de sterren van de hemel. Na afloop werden ze allemaal verrast want niemand minder dan burgemeester van Zanen deelde de bloemen uit en had voor alle spelers een persoonlijk woordje.  Het is elk jaar weer spannend hoe het gaat lopen maar dit jaar ging alles geweldig. Ik ben super trots op al mijn spelers maar ook op het hele team waarmee we deze uitvoering weer mogelijk hebben kunnen maken. Ik kijk nu al weer uit naar het volgend seizoen.

Groetjes Maureen

Geplaatst op 27 april 2013, in Zonder categorie. Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Ik heb geweldig genoten. Maureen, proficiat, wat jij en het team voor elkaar hebben gekregen!.
    Een groot succes! Jullie hadden een vol huis. Misschien wel wat te vol. Ik ben veiligheidshalve maar dicht bij de uitgangsdeuren gaan zitten. Is het wat om volgend seizoen een extra speelavond in te lassen?

  2. Maureen en de hele toneelgroep,
    Ontzettend leuk gedaan, de liedjes pasten perfect in het stuk, een heel mooi decor en de kleding en opmaak waren fantastisch. Ook het geluid was prima, iedereen was goed te verstaan. Ik hoop dat het vanavond ook zo’n feest is geweest. Ik denk van wel. We kunnen trots zijn op onze acteurs.
    Jeanine en ik hebben genoten!

Plaats een reactie