Respect voor ierdeen die voor een ander zorgt

Hoi Schakelvrienden

Afgelopen weekend heeft Karin zich verstapt. Enkel zwaar verzwikt, zeg maar gerust…enkelbanden vermoedelijk ingescheurd. Karin kon de afgelopen week dus niet lopen . Ze zit thuis of op haar werk in de rolstoel, loopt te steunen op krukken en het “pootje”omhoog! Ze heeft veel pijn en er veel last van. Volgende week gaat de voetendokter er inaar kijken.

Ondertussen ben ik  met de verzorging bezig. Je denkt dat het zorgen voor een ander makkelijk is, maar dat valt tegen. Ik moet echt alles voor Karin en natuurlijk voor ons huishouden nu helemaal alleen doen.

Echt ik moet alles nu voor Karin aangeven, koffie, thee zetten, haar bril op zoeken, haar werktas met agenda uitpakken en ga zo maar door. Eigenlijk een dubbele dag taak in één dag. Nu begrijp ik past echt goed hoe veel werk het kost om voor een ander te zorgen. Ik heb heel veel bewondering voor al die mensen die andere verzorgen en helpen. Klasse!

 

Groetjes Hugo

 

 

 

Geplaatst op 22 november 2012, in Zonder categorie. Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Hugo
    Je bent er mooi klaar mee, maar je kan het. Ontzettend vervelend voor Karin, en hoop dat ze snel hersteld.
    Groet
    Brekkie

  2. Hoi Hugo,

    Ik heb haar gisteren gezien en begrijp dat je het er druk mee hebt, net wat Brekkie zegt; Erg vervelend en pijnlijk voor Karin en lastig voor jou. En ja je hebt volkomen gelijk alle respect voor al die mensen in de zorg die dat dagelijks voor andere mensen doen.

    Groetjes en sterkte voor jullie beiden, Maureen

Plaats een reactie