Hugo fietsen

Hoi Schakelvrienden.

Kijk op de site en geef je vast op voor de vakanties!

Harrie en Irene zijn al bezig om Stayokees voor de fietsvakantie te zoeken in Belgie. En goed nieuws. Ze hebben twee prima huizen gevonden! Ik denk dat ik met Harrie in begin januari even naar Belgie fiets om de kamers te bekijken en het eten te proeven. Ik hoop op Belgisch  friet.

Liefs Hugo

Geplaatst op 16 december 2012, in Zonder categorie. Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Haha… zoek de foutjes… Januarie is natuurlijk januari
    maar ik weet niet hoe je een tekst in deze wordpress blog moet verbetren!? Wat ben ik dom hé

    Hugo

  2. Beste Hugo,

    Corrigeren is niet zo moeilijk. Ik heb het even voor je gedaan

  3. Hugo als wil Kijken Voor ons of alles goed is In Belgie en We Hopen dat De Kamer s Goed zijn en we Hebben er allemaal Heel Veel zin om mee te Te Gaan

    Bart H en Jim

  4. Hoi Jim en Bart

    Natuurlijk ga ik de kamers uitproberen. Moet ik kijken of er matrassen zijn? Of nemen jullie je luchtbed mee?

  5. ja dat mag je wel doen Voor ons allemaal en Kijken voor ons ook of de beden Goed en de Matrassen Goed zijn wij willen ook wel een luchtbed Meenen Hoor dan Hoor wij Het wel

  6. Hugo en Harrie zijn Jullie Goed aangekomen In Belgie Met de fiets en ging alles Goed onderweg Naar Belgie Toe ?
    Voorbereiding Belgie op de fietsvakantie Van 2013 Hoe staan we er voor ?

    Bart en Jim

  7. lieve Harrie en Hugo bedankt voor mooi fietsvakantie die voor ons in belgie
    het was mooi weer van Bianca

Geef een reactie

