vrije zondag

heerlijk even hardgelopen, langs golfterrein. Met alle mogelijke moeite proberen een balletje van een diameter van 5 cm in een gat te krijgen, wat is het, 10 cm. Als dat volbracht is, geen wafe geen hug geen sprong ala van Basten of het hupje van JC, nee een handgebaartje naar het publiek en met de andere hand het balletje triomfantelijk omhoog houden. Zeggen wil, kijk het is `m echt.

ik heb er nog geen klik mee

groet

egon

Geplaatst op 7 oktober 2012, in Zonder categorie. Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Egon, probeer je me nu uit mijn tent te lokken, op de kast te krijgen of zoiets? Zullen Lex en ik je eens uitnodigen? Je weet, ik ben nog steeds een fervent hardloper, net als jij, maar golfen is ook een heel leuk spelletje om erbij te doen.

    cor

Plaats een reactie