Kennismaken met Hugo

Hoi Schakelvrienden
Ik ga nu regelmatig op de Schakelbog nieuws, nieuwtjes en ideeen zetten. Kortom ga mij en de andere schrijvers lezen!

Ik ben Hugo van der kooij, 56 jaar en woon in Amstelveen.
Al meer dan 37 jaar ken ik de Schakel. Als vriend van de Schakel help ik bij de fietsvakantie. Ook help ik het bestuur met het vragen om extra geld bij de gemeenten voor onze activiteiten.
Wat moet of wil je allemaal van mij weten?

-Ik ben een Rotterdammer en dus voor Feyenoord…..de mooiste
club van Nederland.
-Ik ben getrouwd met Karin Koot. Karin is een geweldige vrouw.
Ze is lief en zingt altijd.
-Mijn hobbies zijn fietsen (racefietsen en mountainbiken), lezen
en natuurlijk de Schakel.
Even tussen door….dit jaar heb ik niet meegedaan aan de tour
de France, want ik ben geblesseerd. Last van m’n heup.
Misschien vinden ze mij ook wel iets te oud? Het zou zomaar
kunnen.

-Ik werk bij Cardanus. Het werk wat ik doe is veel helpen
organiseren. Mensen helpen om leuke activiteiten te bedenken
en mogelijk te maken.
Voorbeelden zijn:
*Poppodium P60
*Koninginnedag
*4 en 5 mei
*Sport en Spel op straat
*Sinterklaas

Als je iets van mij wilt weten…mail me dan op hvdkooij@cardanus.nl

Nu… dat was het even. Tot schrijfs…..

Hugo

Geplaatst op 19 november 2012, in Zonder categorie. Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Hugo, kun je al wat vertellen over koninginnedag 2013? Ik ben toch zo benieuwd wat de koningin allemaal gaat bekijken in Amstelveen. Komt ze misschien ook naar De Schakel?

  2. Hoi Cor en Schakelvrienden.
    Ja, de Koningin komt op 30 april 2013 naar Amstelveen. Ik zit zelf in het organisatiecomite.
    We gaan nu in Amstelveen alle ideeen verzamelen en dit begin volgend jaar bespreken.
    Wie weet heeft De Schakel ook een leuk idee?

    • Dag Hugo,
      Als ik zie en hoor wat er allemaal gedaan wordt bij de Schakel, dan zou een kleine demonstratie zeker op zijn plaats zijn. Je zou een paar prachtige schilderijen langs de wandelroute op kunnen hangen. Je zou een korte demonstratie volksdansen kunnen geven. Weer anderen zouden koekjes kunnen bakken en de kon. familie kunnen vragen om mee te helpen. Enzovoort. Voor je het weet heb je een heel programma, dat leuk is voor iedereen en ongetwijfeld ook voor de koningin en haar familie.
      Cor

  3. Hoi Hugo,

    Wat een goed idee zo’n cv. Misschien een idee voor alle auteurs om zich voor te stellen.
    Ik zal een stukje over mezelf plaatsen.

    Groetjes, Maureen

  4. Ha Cor.
    Klinkt goed….. Het idee van de schilderijen. vooral nu ik de top-schilderstukken op de blog gezien heb. Ik neem aan dat de echte Van Gogh’ s rechts staan met de verkeerde naam er ondr. helemaal Top. wat kost zo,n doekje?

Geef een reactie

