Ja, 50 worden en zo verrast worden

Dat kan dus, je zit er eigenlijk al de hele dag op te wachten. Traditiegetrouw weet ik dat bij familie Koot er wat kan gebeuren. wacht ik er op vanaf het moment van jarig zijn, ja vanaf 12 uur s`nachts natuurlijk.

Maar dan gebeurt er niets, en enigszins ongemakkelijk dan maar naar bed.

Kan ik iets plannen voor zaterdag, vraag ik aan mijn vrouwtje, natuurlijk doe wat je wilt. Opvallend is wel dat iedereen wel die dag naar het stadshart moest, ikzelf ook. Op enige aandrang van mijn vrouw Dea. Of te wel er is een meeting gaande op het stadshart, kan niet anders. Een verzamelactie op de 4de etage van Vroom en Vreeesman, en ik verkleed als Freddie Mercurie zal alle etages af moeten lopen bijvoorbeeld.

Nou dat zou ik dus nooit doen, had ik Dea al voor gewaarschuwd. werd het dus ook niet, hele middag “rustig” kunnen winkelen. Een restaurant runnen met 50 gasten, had ik ooit met mijn grote mond gezegd, oh jee……………….dat zou zo maar kunnen. Mijn buitenterras(thuis) gaat altijd open de eerste van april en zit ook meteen vol met gasten. Tafel 1 vraagt de rekening, en tafel 3 wil nagerecht. Het zijn maar oervervelende anekdotes.

Maar ik werd gespaard, weliswaar thuis voorbereid op eters, die zich keurig meldde op de afgesproken tijd. Na een drankje, eindelijk het verlossende woord, Brek, en nu moet je je biertje opdrinken en meegaan met ons. Slik wat nu, 17.00 uur s`middags, wie, waar en wat.

Na een goed uur, en tevens een goed etentje, wist ik alles. De lipdup(zie vorige berichtgevingen), making off, alle in en outs, leugens etc etc. Wat een onvergetelijke happening en iedereen die hier maar wat aandeel in gehad heeft, ontzettend bedankt. Dit vergeet je niet meer.

Voor nu, iedereen een hele fijne dagen en uiteraard een goed uiteinde, en een gelukkig 2013

Egon

feest 50

Geplaatst op 26 december 2012, in Zonder categorie. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

